Betsson har indgået en treårig Business-to-business aftale med en af verdens mest populære fodboldklubber , Arsenal ("The Gunners"). Betsson bliver klubbens officielle partner og skal udbyde og udvikle spilletjenester til Arsenals supportere via internettet på www.gunnersgaming.com samt på Arsenals hjemmebane, Emirates Stadium via det nyskabende varemærke GunnersGaming by Betsson. I sidste sæson havde Arsenals fanklub tæt på 200.000 medlemmer.
Betsson skal udbyde og drive en komplet spilløsning med Casino, Odds, Poker og andre produkter. Baseret på en tydelig fremhævelse af varemærket Arsenal og ved at udbyde skræddersyede Arsenal spilprodukter kommer Betsson til at levere et unikt tilbud til Arsenals fans verden over. Gunnersgaming.com lanceres allerede i dag.
"Vi er glade for at byde Betsson velkommen om bord som officiel partner for klubben. Betsson, som skal levere denne innovative nye løsning, er et velrenommeret varemærke. Ved at designe en række spilprodukter specifikt for Arsenals fans, mener vi at vi kommer til at tilbyde vores supportere en værdifuld og unik oplevelse uden sidestykke." siger Vinai Venkatesham, Arsenals Head of Global Partnerships
"At Betsson indgår en B2B aftale som denne med en fodboldklub som Arsenal viser hvilken teknisk attraktiv partner Betsson er i dag. Dette er samtidig en god mulighed for Betsson at begynde at tage markedsandel på det regulerede britiske spillemarked" siger Magnus Silfverberg koncernchef og CEO".
Det svenskstiftede Betsson udvider generelt forretningen i øjeblikket - for mindre end et halvt år siden købte de konkurrenten Betsafe.
Om den danske pokerdronning Pernille Ravn skal ud og spille bold med The Gunnars fans, det melder historien ikke noget om, men nu er der ihvertfald "spillekrudt" til The Gunnars J